onsdag 26 oktober 2011

Vältajmade fina ord och sånt

Mitt liv har känts som en paus den senaste veckan. Visserligen har jag gjort några intervjuer jag är nöjd med, men jag klättrar på väggarna här hemma, får nästan ingenting gjort, känner mig stressad och står och stampar i väntan på pengar, inspiration och bättre tider. Men i natt när jag egentligen borde sovit fick jag plötsligt textrespons följt av ett telefonsamtal, med de finaste och mest uppmuntrande ord från min journalistkompis i söder, så att jag blev alldeles varm i kroppen.

Precis vad jag behövde exakt då.

Och nu ser jag fram emot i dag. Jag ska på kurs, två kurser faktiskt, på en och samma dag. Miljöombyte, träffa människor och tänka på annat är troligen också precis vad jag behöver.

Inga kommentarer:

Google Analytics Alternative