torsdag 13 oktober 2011

Jag jobbar för dagar som dessa

Höstluften var krispig i dag på förmiddagen när jag befann mig i Humlegården tillsammans med kvinnan på bilden. Att frilansa innebär (åtminstone än så länge) mycket jobb för lite pengar. Det är tufft. Men också roligt, för när jag får tillbringa en förmiddag med att fota och prata med en känd tjej som är både klok och fotogenic älskar jag det här. Allt känns liksom lite mer värt "ute på fältet". Resultatet kan ses i ett magasin nära dig i december.

4 kommentarer:

Lina sa...

gissar på melissa horn :-) vad hon är bra. och söt.

Johanna sa...

Roligt med gissningar! :)

Mia sa...

Åh ja, frilansa kan suga livslusten ur en vissa dagar.

Johanna sa...

Verkligen. För att i nästa dag kännas helt fantastiskt.

Google Analytics Alternative