söndag 2 oktober 2011

Huvudet på spiken?

– Var är det någonstans du ska resa? undrar min svägerska som läst mitt förra blogginlägg.
– Alltså, nää, alltså, jag har inte bokat något, jag bara vill åka...

En stund senare...

– Men du behöver ju inte färga håret! Du har ju inte ens någon utväxt längre med den färgen!
– Njaää, men det vore roligt. Jag är lite sugen på mer orange igen...

En liten stund senare...

– Jag tror du bara behöver en förändring.

Min svägerska slog nog huvudet på spiken där. Jag har ju tänkt tanken själv, även om jag inte borde behöva en förändring ännu. Men rastlösheten knackar ändå på dörren. Nu har jag äntligen flyttat in och kommit i ordning i min alldeles egna lägenhet och ska stanna här... så... vad händer nu då?

Inga kommentarer:

Google Analytics Alternative