onsdag 16 februari 2011

Min nya parfym verkar ha en touch av crêpes

Mitt hår luktar. Min kavaj luktar. Min klänning luktar. Mina leggings luktar. Fan, hela jag luktar! Vår unga, franska husmor bjöd in till crêpes party i kväll. Som om hon aldrig gjort annat vände hon de tunna pannkakorna i luften och matade typ arton personer med matiga och söta crêpes i sitt kök. Jag är imponerad. Crêpes med nutella och banan, precis som när jag var i Paris. Ah, j'adore les crêpes.

Vi som lämnade dricks hos fransyskan.

2 kommentarer:

Linn sa...

That sounds utterly amazing! J'adore les crêpes eh aussi. Du fattar. Det närmaste jag kommit crêpes på länge, var när tjejerna vände pannakagor till oss på Alla fjärtans dag. Mums!

Kram från en som nu blivit med blogg (igen)

Johanna sa...

Jag älskar att du blivit med blogg!

Google Analytics Alternative