onsdag 26 januari 2011

Skitdag.

Vaknar efter jobbig dröm med flashbacks från hösten, för tredje natten i dag.
Har halsont och känner mig allmänt hängig.
Att byta kurser skiter sig. Big time. Närapåsammanbrott.
Mitt användarnamn fungerar inte på skolans datorer.
Inte ett, inte två, inte tre, utan fyra besök på IT-avdelningen innan det fungerar.
Allt krångel gör att jag vare sig hinner läsa journalistik eller förbereda mig inför engelskalektionen.
När jag ska summera min grupps diskussion i klassrummet blir min hjärna blank.

Dagens räddning: Kvällen. Katarina och jag gör quornburgare och strips hemma hos mig, äter kakor och ser på Solsidan. Asgarvar fyrtiotretton gånger, minst.

1 kommentar:

Camilla sa...

Trots en mindre bra dag lät kvällen väldigt lovande. Den där hamburgaren måste jag testa vid ett tillfälle, gärna med dig.

Google Analytics Alternative