lördag 22 januari 2011

A piece of life in London


Här bor jag. Mitt rum är litet och sängen är inte den skönaste på jorden och jag har ganska dåligt med förvaringsutrymmen. Men jag tycker ändå att det är ganska mysigt – när det är varmt. I morgon ska jag till Ikea och införskaffa mig filt, badlakan och värmeljus och få det ännu mysigare.

Mitt humör var i botten i går, på grund av skolan. Jag hade inte alls lust att hänga med ut på den planerade klubbkvällen, men bestämde mig i sista sekund för att göra det ändå. Dagen kunde ju inte bli sämre, direkt. Så tillsammans med svenskorna, holländskorna och fransyskorna var jag i Camden och klubbade i går. Pizza och vin, lakritsshot och Malibu, dans och härliga människor, McDonaldsmat och delad taxi – vilken humörvändare. Utekvällen tillsammans med dagens kladdkakefika och kvällens Solsidanmys gör att jag känner mig lite mer som mig själv igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul! Vilka klubbar var ni på?

Johanna sa...

Vi var på Koko.

Google Analytics Alternative