lördag 15 januari 2011

Lördagkväll, ja...

Ett gäng skulle på house party, ett annat på nattklubb. Och jag väljer hemma.

Min ursäkt är att jag har vaknat och känt mig halvhängig de senaste dagarna. Som om jag är på väg att bli sjuk. Och så vill jag inte vakna i morgon, för i morgon fyller jag år, vilket jag visserligen har haft lite ångest för – för att jag fyller år ensam i London. Men när en kompis fick reda på att jag fyller år blev hon i extas. Så nu har vi planer för min födelsedag, och jag börjar själv bli lite taggad.

Så. I kväll äter jag havregrynsgröt och choklad och laddar för födelsedagen.
Hur gammal jag blir? Oklart. Svägerskan hade för sig att jag blir 26, medan Oliver gissade på 3.

4 kommentarer:

IdaHoo sa...

Jag är säker på att din födelsedag blir kalas! :) Och Olivers gissning, ja, heeeelt fantastisk! ;) Det gör att jag minns att vi (du och jag alltså) hade någon sån där frågestund med Samuel för några år sen. Remember? Det var iaf också väldigt annorlunda svar på gissning om åldern :P

Puss!

Johanna sa...

Jag minns det så väl! Jag brukar tänka på det ibland. Han trodde att jag var väldigt ung. :)

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen (här också)! :)
Hoppas att det blir en bra dag, och att det kommer gå bra med kursen och allt. Det är väldigt kul att få följa med dig här genom bloggen.

//Carin

Johanna sa...

Vad kul att du följer, Carin!

Google Analytics Alternative