lördag 8 januari 2011

Och annars?


Jo, annars åt jag pannkakor till frukost på café i Dulwich. Sedan hade jag den slöaste dagen i mannaminne, vilket var behövligt. Surfade, tittade på tv, pratade. För första gången på evigheter var det som om min kropp och knopp började komma ner i varv. Men sedan ringde telefonen. Detta resulterade i att jag fick dricka te i nästan en timme med två Londoners i en fin lägenhet i Angel. Efter snabbmat blev det pubhäng med två Sundsvallsgoingar i Notting Hill. Och sedan kvälls-O'boy med ägarna till soffan som jag sover på.

Joråsåatte.

3 kommentarer:

Underlandet sa...

Låter som du har det fantastiskt i London!

Camilla sa...

Muuuums, jag är så svag för riktiga pannkakor och bästa tillbehör. Sirap och banan, right?

Johanna sa...

Underlandet: Jag klagar inte. :)

Camilla: Sirap, banan och florsocker – muuuuuums!

Google Analytics Alternative