måndag 24 oktober 2011

Inredningstips efterlyses!

Något fattas. Ni ser ju det. Jag måste fylla den tomma väggen med något, så att det blir lite mer ombonat i mitt vardagsrum. Jag skulle vilja ha tre större tavlor bakom soffan, en med ett Londonmotiv, en med ett Parismotiv och en med ett Stockholmsmotiv. Helst vill jag ha fotat de själv också. Vi får se hur det blir det med den saken. Viktigare just nu är att fler böcker och tidningar ska få plats här hemma. Vägghylla (hyllor?) tänker jag. Eller? Jag försöker surfa runt och titta i inredningstidningar efter inspiration, men har liksom fastnat.

Finns det någon inredningskunnig människa som kan ge mig lite tips och råd här vad gäller förvaring för mina böcker och magasin som inte får plats i hyllan jag redan har? Vad skulle se snyggt ut?

6 kommentarer:

Fröken Siljans Grandmother. sa...

Det där med foton på städerna du räknade opp tror jag skulle bli snyggt,å då Svart/ Vitta! Å självklart ska Du fota!

Ha det Gott!
Fröken Siljans Grandmother.

Johanna sa...

Ja, tack för åsikt. :) Men hyllor då? Någon/några slags hyllor måste jag ha, för mina böcker och magasin får inte plats som det är nu.

Sofia sa...

Åh vad fint du har det! Tyvärr är jag inte särskilt bra på inredning, men det där med foton över London, Paris och Stockholm kommer nog bli jättefint.

L sa...

Klart du ska ha en String-hylla! Men inte en vanlig med 3 hyllplan, du ska ha en från golvet och upp i hörnet till höger om soffan.
Ovanför soffan kan du sätta upp 3 fina bilder i lagom format och sedan byta ut mot DINA EGENHÄNDIGT FOTOGRAFERADE TAVLOR! För det är klart att du ska ta bilderna själv.

Linda sa...

L är ju då jag.

Johanna sa...

Sofia: Tack, men då skulle du se resten. ;) (Finare än vad som syns på bilden.)

Linda: Bra tips! Men vilket hörn menar du att hyllan skulle gå upp till? Och var hittar jag en sån där hylla? (Känner mig extremt inredningsnollställd just nu.)

Google Analytics Alternative