torsdag 31 mars 2011

Kluven är mitt förnamn


Någon googlade på "älska London" i går och hamnade min blogg. Välkommen. Jag älskar också London. Det är nog därför det är så svårt att ta tag i att boka en biljett härifrån. Hemresan närmar sig. Ja, det är inte så att den ska ske i nästa vecka eller så, men den är så pass nära att jag bör boka flygbiljett. Men vilket datum ska jag lämna England för Sverige, så att jag får lagom mycket ledig tid i Falun innan jag flyttar till Stockholm, men ändå inte lämnar England för tidigt? (Jag känner ju mig själv – jag vet att jag kommer bli rastlös och vilja åka tillbaka till London efter två dagar i Falun.)

Jag vill till Sverige omedelbart. Nu.
Samtidigt vill jag stanna i London. Länge.

6 kommentarer:

Svägerskan I FALUN sa...

Jaha? Så rolig tycker du att jag är alltså, tack då!

Johanna sa...

Lovar du mig att vi ses typ jämt när jag kommer till Falun? Jag kan pluggpeppa dig (jag måste säkert jobba lite för Londonsvenskar samtidigt) och så kan vi fika och... ja, sånt. Och så vill jag gå på Harrys. Men det finns ju inte kvar. Buuuu.

en emma, som har en dröm om london sa...

oh, jag kommer sakna London ur ditt perspektiv!

Johanna sa...

Emma, men gud vad gulligt! Men lugna puckar här, jag blir kvar ett tag till... :)

en emma, som har en dröm om london sa...

Det bär jag oerhört glad för!! :)

Svägerskan sa...

Ja, jag LOVAR! och jag behöver all pluggpepp i världen! Det blir bra!:)

Google Analytics Alternative