lördag 5 mars 2011

SWEAT AND SMILE, SWEDISH STYLE!

Endorfiner, endorfiner, endorfiner... welcome back!

Fasen, jag kunde inte låta bli att le när jag testade Friskis & Svettis i London i dag. "Sweat and smile, Swedish style" är faktiskt vad de säger om träningen här. Och faktum är att jag inte bara log, jag svettades också. Ganska mycket. Jag har inte tränat sedan jag kom hit, bortsett från ridningen och någon löprunda, och det var länge sedan jag kände mig så plufsig som jag gör nu. Jag har verkligen längtat efter träning. I natt drömde jag att jag var på ett träningscenter i London och när jag vaknade tänkte jag att nu får det vara nog – herregud, jag till och med drömmer om det.

Och under timmen på Frisks & Svettis insåg jag att det kanske till och med är lite extra viktigt att träna här. För att gå in i sig själv och musiken och få ett avbrott från den ganska stressiga Londonmiljön, ja, det var faktiskt helt fantastiskt skönt.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Måste ha varit en härlig känsla. Även jag vill, hoppas få chansen att bege mig mot friskis i morgon. Vill så gärna gå dit och testa. Jag måste börja ta hand om mig själv.

Johanna sa...

Ja, ta dig till Friskis, du bor ju i en av de bästa Friskisstäderna, helt ärligt!

Google Analytics Alternative