måndag 14 mars 2011

Pretty proud

Mina första anteckningar i engelskakursen.

Really nice intonation. You speak at a nice rythmn and stress certain words which give it more emphasis. It makes it easy for the audience to follow. Your timing is excellent. A very good talk. Your speaking is of a very high standard. Well done!

Omdömet är en lärares ord från min första assessment i English Speaking Skills. Givetvis finns också saker jag kunde gjort bättre och saker att tänka på till min andra assessment. Men just nu, för att motivera mig att jobba lite, fokuserar jag på det jag inte hade en aning om: att en engelskalärare skulle bedöma mitt tal som very high standard. Gud vad jag är stolt över mig själv just nu.

3 kommentarer:

Linn sa...

Med all rätt, Johanna! Tänk, det trodde du knappt för bara några månader sedan. ;) När det känns motigt går du bara tillbaka till dina första anteckningar i kursen OCH omdömet från ditt första assessment. Very well done!

Sofia sa...

Told you so....
Well done!
Kram

Johanna sa...

Sänk jo sänk jo! :)

Google Analytics Alternative