lördag 26 mars 2011

Aaall byyyy myyyseeeelf...


Jag är så imponerad av mig själv – en hel dag utan att jag köpt en enda måltid ute (bortsett från en banan efter mitt träningspass). Frukost hemma, lunch hemma, middag hemma, även om middagen bestod av te och bagels. Och jag fortsätter på temat "hemma" – min lördagkväll är den lugnaste på länge. Jag skriver lite till Londonsvenskar. Målar naglarna gula. Nätdejtar (jamen kom igen, man måste ju börja någonstans, även om man fortfarande ett drygt halvår som singel är rätt ointresserad av karlar eftersom det alltid verkar vara något fel på dem). Jag försöker också komma på roliga utflykter att göra i London eller till andra städer. Tips?

1 kommentar:

Anonym sa...

Magnus på http://magnusd.com/ brukar ha bra koll på utflykter!

Google Analytics Alternative