tisdag 29 mars 2011

Jag och mina låga krav

Över en morotskaka och lite scones och te på Yumchaa i dag kom vi på det, Sofia och jag. Jag måste träffa en engelsman. En engelsman som bor och jobbar i Stockholm, men som har en lägenhet i London. Dessutom ska han ha familj kvar i England, gärna ute på landsbygden. På så vis får jag fortsätta prata engelska, jag kan när som helst åka och bo i London och jag får för alltid en koppling till England. Perfekt! Om någon känner till en sådan engelsman, hojta vettja!

2 kommentarer:

Stina i London - Sveriges basta Londonblogg sa...

Och far du en over ar det bara att du slar en pling till mig, jag vill dock inte att min ska bo i STHLM, men har han en lagenhet dar sa fungerar det fint! :)

Johanna sa...

Lätt. Jag ser till att hitta två goda vänner, helt enkelt!

Google Analytics Alternative