tisdag 19 april 2011

Skulle inte vilja vara någon annanstans just nu

Färskpressad juice (passionsfrukt, ananas, äpple) från Joe & The Juice är det bästa i värmen.

London är fantastiskt. Har jag sagt det förut? Just nu är vädret som en bra svensk sommar, och enligt prognoserna ska det fortsätta åtminstone en vecka. Storstad i 25 graders värme suger, tycker jag helt ärligt. Men när man shoppar inomhus (åh herregud, jag gick lös i affärerna i dag, ni skulle se mina nya, bekväma, snygga och extremt välbehövliga sommaroutfits...), är i skuggan (trädskugga är oerhört behagligt fick jag erfara i dag) eller hänger i parker (hyra solstol i Hyde Park, någon?) är det riktigt fantastiskt. Jag skulle inte vilja vara någon annanstans just nu.

1 kommentar:

Camilla sa...

Det låter nästan lite för bra, du ger mig energi med denna text. Du får mig att längta till en dag då jag kan känna, det här blir bra.

Google Analytics Alternative