måndag 4 april 2011

Hej, turist.


Jag hatar egentligen sådana här hej-ta-kort-på-mig-framför-sevärdhet-bilder.
Men vad gör man inte? Emma och jag var riktiga turister i dag.
Men en buss inklusive guide drog vi på en sightseeingtur till Windsor, Stonehenge och Bath.
Oerhört mysigt i det jätteengelska vädret (från sol och värme till regn och kyla).
Och jag inser att jag inte sagt ett ord på svenska i dag.
Intensiv engelska från åtta på morgonen till elva på kvällen. Relativt... flytande. Känns bra.

3 kommentarer:

A.M.O sa...

Vad snygg du är Johanna!

Johanna sa...

Men tack, vad snäll du är då!

Mi sa...

Den där bilden kommer du undan med, lätt. För egen del har jag dock lovat mig själv att aldrig mer posera framför en kanon. Av någon outgrundlig anledning har jag fyllt min kvot på den fronten.

Google Analytics Alternative