tisdag 26 april 2011

Fullt normalt, inget konstigt alls, fullt normalt, inget konstigt alls, fullt normalt, inget konstigt alls...

Jag tittar på mig själv och mitt uppsatta hår i spegeln. Ser en hårslinga som verkar ha lossnat från knuten jag har på huvudet, en hårslinga som hänger och liksom klistrat fast sig i pannan. Jag drar fingrarna över pannan, för att ta bort hårslingan. Men inget händer, jag känner ingen hårslinga.

Jag tittar lite närmare i spegeln.
Hårslinga?

Någon sådan finns inte i pannan. Allt jag ser är en vanlig rynka.

2 kommentarer:

Krokofanten sa...

Ålderdomens förfall min sköna... :oD
Men det är vackert att åldras!! Livet läses i ansiktet... Hoppas att det var en skrattrynka du hittade!

Johanna sa...

Jag är helt okej med min rynka (eh, eller mina rynkor?), men jag är ovan! Dessvärre är det helt klart en bekymmersrynka i pannan. Men jag planerar att mina kommande rynkor ska komma från massor av skratt!

Google Analytics Alternative