torsdag 7 april 2011

Jag är liksom färdig med hela min jävla pluggtid


Sista examinationen är gjord i dag. Även om jag stannar ett tag till i min nya favoritstad, så är jag nu färdig med University of Westminster. Vad jag inte har tänkt på är att det inte bara är den här utbytesterminen i London jag är färdig med – jag är liksom färdig med hela min jävla pluggtid. Jag har pluggat i sex städer i tre olika länder och på nio skolor varav två grundskolor, två gymnasieskolor, en språkskola, två högskolor och två universitet.

240 högskolepoäng, två utlandsterminer och en journalistexamen senare...

Jag kallar mig inte färdigutbildad, men nu tror jag faktiskt att jag lämnar det här bakom mig.

4 kommentarer:

Emma sa...

Det är bara att säga grattis! Du är så sjukt duktig!

Linda s sa...

Grattis =)

Johanna sa...

Tack, tack, tack! Det känns så hiiiimla konstigt...

Lina-Marie sa...

Det tycker jag du gör rätt i! Stort grattis och välkommen i klubben! :)

Google Analytics Alternative