tisdag 14 september 2010

Tisdagslyx






Jag lever fortfarande som om jag hade en lön. Käkar lunch ute nästan varje dag. Fikar nästan jämt. Shoppar. Unnar mig en snygg klänning och lite nya underkläder – helt utan anledning. Och så i dag: lunch på café, fika på café och så middag på restaurang. Med en öl och allt. På en tisdag!

Med tanke på att jag inte har någon inkomst – jag har inte ens ansökt om studiemedel ännu – så unnar jag mig kanske lite för mycket. Men orka bry sig? Nä, för fasen, här ska unnas.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Tisdagslyx i kombination av studier, glöm inte det :) Så du kombinerar det alldeles utmärkt, nytta med nöjen. Är galet nyfiken på hur klänningen sitter på. Och det är nu jag önskar att den där rabatten hade dragits ;) Tack för i kväll.

Johanna sa...

Ja, absolut. Klänningen sitter okej, jag behåller den men tror att den kommer att användas mer som tröja. :)

Google Analytics Alternative