lördag 4 september 2010

Mobillös för första gången på tio år

I torsdags efter att ha trott att min väska var borta sa jag lite stolt "jag har aldrig tappat bort min väska eller min mobil!" I dag händer det. Min mobil är borta. Och jag blir lite panikslagen, för jag vet inte hur man lever utan mobil. Jag använder ju den precis hela tiden.

Alla mina bilder, alla mina filmer, alla mina nummer! Allt är borta!
Den som hittar min mobil får i alla fall roliga nummer att busringa till. Där finns nämligen spår från mitt jobb, så jag får väl be om ursäkt till Jessica Almenäs, Blondinbella, Ingvar Oldsberg, Claudia Galli och alla andra så här på förhand...

2 kommentarer:

Johanna sa...

Det gick många rysningar genom min kropp när jag läste ditt sista inlägg på din förra blogg. Jag heter också Johanna och är endast en random tjej på 16 år som opererat ryggen för skolios i Linköping och har känt ett band till dig och dina bloggar (inkl. skoliosbloggen) där du uttrycker dig så himla effektivt. Du har givit mig mycket skratt, hjälp och inblickar i livet som inte många fått mig att inse. Sjukt bra att du fortsätter blogga! All lycka i framtiden

Johanna sa...

Johanna, TACK för att du skriver! Jag blir jätteglad över att läsa det! Det gör mig inte bara varm i hjärtat att jag har kunnat hjälpa, utan jag blir också inspirerad till att fortsätta skriva. Tack – och jag hoppas du och ryggen mår bra!

Google Analytics Alternative