onsdag 25 maj 2011

Eller hur? Visst då, visst då? Visst är det väl så?

Jag kan ha galet svårt att bestämma mig för saker. Till och med om det handlar om sådana små saker som vilket sorts bröd jag ska köpa eller vilken Winnerbäcklåt jag ska döpa mitt Facebookalbum till. Men om jag tänker tillbaka på stora val jag gjort, typ satsa på en journalistutbildning eller flytta till London, ja, då inser jag att när tanken har väckts, då kör jag på det.

Nu är jag där igen. Och det är ju förstås superspännande, men också oerhört skräckfyllt och risky.

Men jag tror på att följa drömmarna och ta lite risker – och samtidigt vara lite smart.
För saker och ting löser sig ju alltid, eller hur, visst är det väl så, va va va?

4 kommentarer:

Fru W sa...

Absolut, klart det är så! Go for it!

Lina-Marie sa...

Klart att det är så! Men nu vill jag veta vad det är du pratar om! Tell meee!

Johanna sa...

Vill också veta! Gissar dock på lägenhetsköp? :)

a sa...

Klart det löser sig! Det är min filosofi =)

Google Analytics Alternative