söndag 29 maj 2011

Det som skulle bli ett foto i timmen, lör 28 maj 2011

9-nånting Sminkning fotografering pågår.
Redo för flytt.

10-nånting Cykeln är med.
Dags att lämna Falun.

14-nånting Inflyttad i Stockholm, och har precis handlat.
Syns det varifrån jag kommer? Ja, man måste ju stödja hemtrakterna.

15-nånting En del av min nya utsikt. Runt hörnet finns allt man behöver.
Till exempel godisaffär och sushirestaurang. Jag tror jag ska trivas.

16-nånting Försöker göra lägenheten mer min.
Bädda med färggladaste lakanen. Packa upp. Lägga min egen filt på soffan. Sådana saker.

17-nånting Fikabesök kollar in mitt sommarhem.
Sedan drog vi till Hermans och åt indisk buffé.

Ca 22.00 Jag bjuder på den här!

9 kommentarer:

Micke sa...

Härligt med en flytt.
Klart man ska stödja hemtrakterna ;)

Annika sa...

Godmorgon, kikar in på din EFIT dag
ser att du bor tillfälligt i Hammarby Sjöstad :-)

Joakim sa...

Annika tog ordet ur min mun :)

GBP sa...

Kikar in på din EFIT. Är lite avundsjuk på dig att du har flyttat till Sthlm :-)

Ha en bra dag:-)

Ariella sa...

Hej!
Kikar förbi på din efitdag.

Sofia sa...

Välkommen till Hammarby Sjöstad även om det bara är tillfälligt!

Jag kan rekommendera att gå till Tezukuri som ligger nere vid vattnet mellan Mårtensdal och Luma om du vill äta riktigt bra sushi. En av de bästa sushi-ställena i Stockholm imo. =D

Johanna sa...

Sofia: Tack så mycket för tipset – det ska jag definitivt testa!

Emma sa...

Åh, jag saknar er! Blir till att komma och hälsa på er i sommar tror jag bestämt! :)

Johanna sa...

Du är så välkommen, Emma!

Google Analytics Alternative