tisdag 17 maj 2011

Sverige är fint och jag är sysselsatt


Elva dagar i Sverige. Om jag har saknat London? Alltså, nej, jag har inte hunnit. Här i Falun tränar jag som en galning (spinning fem gånger på nio dagar och jag älskar det) och är sysselsatt med roliga luncher och tråkiga måstemöten och goda fikor och mysigt soffhäng och endorfinfyllt klubbdansande och viktiga samtal. I kväll är första kvällen jag suttit hemma i soffan – samtidigt som jag förstås fortsatt med alla mina viktiga måstesaker.

3 kommentarer:

Sofia sa...

Men du vad skönt att du har det bra, det låter ju bra mysigt det där!

Anonym sa...

Hej! Läser din blogg och bor i Falun sedan två år. I dagens inlägg nämner du fika, spinning och klubb. Menar du i Falun då? Jag har omöjligt hittat något bra av dessa! :P

Johanna sa...

Sofia: Faktiskt. Än så länge mysigt!

Anonym: Jo, jag menar i Falun. Om du vill ha bra spinning, testa Friskis på måndagar klockan 19 och torsdagar klockan 18.15. (Skulle tro att tisdagar 16.30 är bra också.) Finns säkerligen många fler bra pass, men eftersom jag inte bor här normalt har jag inte hunnit testa alla. Café Vi 3 har bra fika, tycker jag. Och klubb, nä, det finns det faktiskt inga bra längre, men i lördags var musiken på Victuscella mycket bra!

Google Analytics Alternative