torsdag 19 maj 2011

Ego-boost!


Ah, mitt namn! Alla journalister älskar nog att se sitt namn i tidningen, i tv eller höra det i radio. Det är väl den lilla narcissisten i oss som blir så nöjd, så nöjd. Extra roligt tycker jag det är att bli publicerad i ett magasin – det känns liksom lite lyxigare. Och när min byline är ansvarig inte bara för text utan också för foto, så blir det ännu roligare för fotografwannaben i mig. Efter att ha skrivit kontrakt på mitt nygamla jobb i Stockholm i går, fick jag med mig det snygga resemagasinet hem och fick därmed en tjuvtitt på mina jobb som jag gjorde förra sommaren – och som publiceras först nu.

Fredag-söndag 20-22 maj går det att köpa det snygga resemagasinet med Expressen. Ett magasin om sommar-Sverige för alla som vill planera sin Sverigesemester. Ni hittar tidningen vid kvällstidningarna och dess bilagor. Titta gärna lite extra på sidorna 21, 32-38, 72-74! (Inte bara för att det är jag som står bakom materialet, utan för att Gotland och Öland lätt är Sveriges bästa semestermål.)

3 kommentarer:

Johanna sa...

Vad snyggt det blev :)

Lina-Marie sa...

Coolt! Jag ska titta!

Emelie sa...

Åh det ska kollas upp, vad kul!!

Trevlig helg!

Google Analytics Alternative