fredag 24 december 2010

Nu är det (h)jul igen


En timmes spinning med tomtebloss. Så startade jag, traditionsenligt, min julaftonsmorgon. Och ni?

Nu ska jag fortsätta den här dagen med att äta risgrynsgröt och gourmetbullar och potatis och sparris och Lenas frestelse och cocktailkorvar och bröd och ost och rocky road och pepparkakor och saffransskorpor och choklad och saffranspannkaka och knäck och... ja, troligen femtiodubbelt av allt jag trampade av mig på spinningen. God jul till alla fina läsare!

2 kommentarer:

Emma sa...

Herregu så hurtigt!
Nu kan du med gott samvete äta precis hur mycket gosaker som helst!
PUSS OCH GOD JUL!

Johanna sa...

Man känner sig fruktansvärt hurtig när man åker hemifrån klockan åtta på julaftons morgon för att gå på ett spinningpass, faktiskt. Men det var nog bra att jag var i väg, för så mycket julgodis som jag har ätit i dag har jag nog aldrig i mitt liv ätit på en och samma dag... Puss och god ju på dig med!

Google Analytics Alternative