onsdag 29 december 2010

Ett tecken?

Nästan varenda människa jag pratar med om London påstår att jag kommer träffa en engelsman där. En engelsman som får mig på fall och gör att jag kommer stanna kvar. Jag förstår inte varför alla säger så, för själv har jag svårt att tänka tanken. Men min svåger verkar mer säker och har till och med benämnt denna hittills fiktiva engelsman som "Brian".

I dag fick jag ett mail från en som bad mig ringa eftersom han hade ett rum att hyra ut i London.
Han hette Brian.

7 kommentarer:

Colombialiv sa...

Oh! Spännande!

Sofia sa...

Haha! Vad roligt. Ja sa sa alla manniskor nar jag akte hit ocksa....och atta ar senare sa intraffade det.

Emma sa...

HAHA fantastiskt! :D Och kärlekshistorien tar sin början...

Johanna sa...

Colombialiv: Lite roligt åtminstone. :)

Sofia: Ja, men min plan är verkligen att åka hem när terminen är slut. Men ja, vem vet?

Emma: Haha, jag vet inte ens om jag kommer att ringa...

linda sa...

Spännande ;)

Emma sa...

Men du får nog se till att ta med den där engelsmannen hem för jag vill gärna ha dig i samma land som mig! :D

Johanna sa...

Linda: Eller? ;)

Emma: Absolut, jag ska göra mitt bästa!

Google Analytics Alternative