tisdag 28 december 2010

Johannas feel good-vecka

Jag vaknade av mina egna snarkningar i eftermiddags. Och det är väl okej, men när det är under en ansiktsbehandling kan det bli lite smått pinsamt. Men efter 75 minuters välbehövlig avslappning med vaxning och plockning av ögonbryn, rengörande kräm, peeling, laserrengöring, massage och ansiktsmask kände jag mig så avslappnad att jag knappt orkade gå till bilen. I morgon fortsätter jag med massage och reiki. Mellan behandlingarna blir det svettiga spinningpass, starta dagen med styrketräning och avsluta dagen med att läsa bok i varmt bad.

Varför jag håller på så här? Därför att jag inte längre minns när jag inte var speedad, eller när jag inte hade stela, värkande axlar. Efter allt slit och skit ska min kropp nu bli lite nöjd.

Viktig ingrediens i feel good-veckan:
Mycket, mycket te i den stora, stora koppen som jag fått av bästa, bästa svägerskan.

2 kommentarer:

Sara sa...

Det lâter UNDERBART!

Johanna sa...

Precis vad det är också!

Google Analytics Alternative