fredag 31 december 2010

2010. Vilket jävla år.

För ett år sedan skrev jag en sammanfattning av mitt 00-tal. Jag avslutade med att skriva att  en sak har jag lärt mig på de senaste tio åren: saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig... Och eh, ja, mina egna ovetande ord för ett år sedan skulle kunna sammanfatta mitt 2010 väldigt bra. Det blev inte som jag tänkt mig.

Say no more, liksom.

2010 minns jag som ett händelserikt år. Det sa jag om 2009 också, men det här har troligen varit det mest händelserika året i mitt liv hittills, kanske det mest omtumlande, men därför kanske också det mest utvecklande året. På gott och aj-så-in-i-helvete-ont.

Gott nytt år, hörni. Må 2011 bli ett lyckligt år!

4 kommentarer:

lego sa...

Ja, 2011 kommer bli året där lycklig ska vara ledordet känns det som... Men det är en liten bit kvar ;)

Johanna sa...

Funkar det inte, så åk till London och lämna skiten bakom dig. ;)

lego sa...

haha, får komma till London och fika helt enkelt ;)

Johanna sa...

Välkommen. :)

Google Analytics Alternative