onsdag 22 december 2010

Ett foto i timmen, onsdag 22 december 2010

09.04 Jag har skaffat linser. Vilket mirakel att kunna se utan att ha glasögon!
Och vad stressande att börja dagen med att försöka peta in saker i ögonen...

10.14 Väntar på bussen i 25 minusgrader. Rätt skönt, faktiskt.

11.09 Märkligt lite folk i stan för att vara dan före dan före dopparedan.

12.14 Lunch med svägerskan. Bagel och julmust – bra skit!

13.38 Hemma och inne i värmen igen.

14.31 Brygga te – det bästa. Så fort jag flyttar till ett lite mer permanent
ställe vet jag vad som kommer stå högst upp på min önskelista!

15.16 Spelar Betapet mot lillebror och svägerska via nätet.

16.12 Mera te!

17.25 I går bakade jag pepparkakscheesecake.
I dag fortsatte jag med saltlakritskola. Mums!

18.27 Mumsig middag. Nyttig middag.

19.20 Svägerskor i väntan på Bonde söker fru.

20.40 Smakprov på glöggen som vi köpte i Sundsvall. Mycket gott!

1 kommentar:

Camilla sa...

Mitt favorittema,rubrik och inlägg i din blogg. Njuter av bilderna och den där Oliver han kan han. Heja heja, (angående dina senaste inlägg :) Ses snart, längtar ...

Google Analytics Alternative