torsdag 25 november 2010

Vänta här nu...

Var tog den här hösten vägen? Första advent på söndag. Galet kort tid till flytt. Jag som nyss flyttade hit! Vad hände? Jobbigaste hösten är snart förbi, och det är ju förstås skönt, men...

Alltid ett men.

Jag vill inte flytta.

Allt jag vill är att slå mig till ro. Men i stället väljer jag att ta en omväg via London. Eh. Vänta här nu. Ska jag till London? Ska jag bo där? Varför då? Herregud, jag vet inte, men betalat och klart är det och jag känner bara herregud vad händer med mitt liv jag vet inte men allt blir säkert bra nu har jag en uppsats att skriva och alldeles för mycket att fixa och min cykel är borta mina allergitabletter snart slut och jag hinner inte ringa folk jag borde ringa och jag måste betala räkningar med inkomsten jag fortfarande inte har och så behövs lite sömn och tack och hej.

Typ så.

2 kommentarer:

Majo Vintage sa...

Jag tycker det ska bli jätte skoj för då kan vi träffas!Du får jätte gärna komma hit en helg, vi har ett gästrum! Vill veta datum och telefon number och address :) STOR KRAM

Johanna sa...

Ja, absolut. Jag kommer supergärna och hälsar på! Skickar ett Facebookmail med telefonnummer och sånt. Kram på dig!

Google Analytics Alternative