fredag 5 november 2010

Revanschpepp!

Kullornas pepp-plugg-te.

Sågade. Bytte idé fem gånger. Sämsta handledaren. Även om vi blev godkända på vår B-uppsats för ett och ett halvt år sedan, så var det knappt. Med det i minnet kändes det fantastiskt bra att vi i dag inte blev sågade på opponeringen av vårt C-uppsats-PM. Vi hade förväntat oss att gå deppiga från opponeringen och inte veta hur vi skulle gå vidare. Men icke!

Vår idé är bra. Vårt seriösa jobb med PM:et var inte förgäves. Vi kan sätta i gång att jobba nu.
Och det bästa av allt: Vi har fått handledaren alla drömmer om att få.

Vi blev helt enkelt så peppade att vi valde att, eh, ta helg.

3 kommentarer:

Camilla sa...

Haha, men Johanna. Det här kommer gå hur bra som helst. Ta helg fredag och lördag. Ordentlig sovmorgon på söndagen och sen påbörja plugg, så känns det nog bra!

Kan inget annat än gilla kopparna. Känns som att jag måste ha med mig något liknande härifrån.

Angelica sa...

Vad ska ni skriva c-uppsats om? :) Ska påbörja min b-uppsats i medie-och kommunikationsvetenskap i december, känns så där! Hoppas du har det bra Johanna!

Johanna sa...

Camilla: Plugget sparas troligen till på måndag. ;) Ja, jag älskar kopparna! Det är svägerskans på bilden, men jag har likadana fast blå. Jag har köpt allihopa på en loppis här i närheten.

Angelica: Vi ska kolla hur riksdagsvalet i år gestaltades (som sak eller spel) i landsortstidningarna och därmed komplettera och jämföra med studier om hur det ser ut i rikspressen. Jag har det helt okej. :) Hoppas du har det bra!

Google Analytics Alternative