tisdag 9 november 2010

Växande – i trippel bemärkelse

Först var jag peppad. Sedan blev jag ännu mer peppad, för att sedan bli trött. Och på det blev jag less. Less på dagordningsteorin, medielogiken och alla andra medieteorier. Mina ögon kunde inte fokusera, jag tittade i kors och plötsligt slumrade jag faktiskt till i den konstigaste ställningen på uppsatskompisens golv. Av erfarenhet vet jag att sådana dippar händer rätt ofta i uppsatsskrivande. Tack och lov vet jag också att det brukar vända ganska fort.

Bokhögen på bilden har utökats med ett antal böcker sedan bilden togs. Vi är uppe i 31 böcker till C-uppsatsen nu, vilket lär utökas med minst två i morgon.

Även besöksantalet på bloggen har utökats i dag. Statistiken skjuter i höjden, tack vare En text om dagen. Kul! Här finns en lista på några fler som skriver om trettio ämnen på trettio dagar.

(Något annat som växt i dag är min mage. Plötsligt står den bara rakt ut. Nej, jag är inte gravid, men jag kan inte klandra den som har sneglat lite extra i dag.)

1 kommentar:

Svägerskan sa...

Alltså din mage, jag dör! hahhaha!:D

Google Analytics Alternative