söndag 28 november 2010

Dag 20 – Den här månaden

Byggt snögubbe med min gudson. Dansat på klubb i Falun. Ägnat nästan tre dagar åt forskning på Stockholms stadsbibliotek. Sovit för lite på vardagarna och för mycket på helgerna. Lagat två hål i tänderna. Haft myskväll med fina grannar. Varit arg, ledsen, glad, trött och tacksam. Fått oväntat bra betyg på utbildningens sista tenta. Betalat många tusenlappar i terminsavgift till brittiskt universitet. Dansat på klubbar i Sundsvall. Bott på hotell. Skrivit 30 sidor C-uppsats. Fikat nästan varje dag.

6 kommentarer:

Emma sa...

30 sidor C-uppsats!!!! Herregu va bra jobbat!

Johanna sa...

Ja, kanske? Jag hoppas vi jobbat bra i alla fall. :)

Camilla sa...

Wow, riktigt nice. pepp pepp! Och snart kommer du tillbaka till Falun för ännu mer fika.

Johanna sa...

Ett litet tag i Falun, ja. :)

Jeanette sa...

Vad ska du läsa i London?

Johanna sa...

Foto och journalistik, hoppas jag. Har inte fått bekräftat att jag kommit in på mina förstahandsval, men åh, vad jag hoppas...!

Google Analytics Alternative