onsdag 8 juni 2011

Vardagslyx i världens bästa Sjöstad


Lite skönt är det allt att jobba, att känna att jag gör någon nytta. Men oj, vad mycket som snurrar i skallen... Käkarna spänner igen, jag har fått tillbaka knutar i axlar och min rygg spänner, gör ont och behöver en rejäl massage. Vad gäller jobbet är det mycket att tänka på. Hinna åka till sjuttiotretton ställen och sedan skriva femtiotolv jobb från varje plats. Gotland hit, Öland dit, kändisintervju där, presskonferens här. Och så snurrar det i min skalle av fler än en anledning. Mm, det är inte bara jobbet som gör att min vardag är lite väl spännande för tillfället...

(Vilken cliffhanger va?)

5 kommentarer:

Sofia sa...

Ja men HALLÅ, tell us more för sjutton! Vad är det som är så spännande?

Lisa Christensen sa...

Men vad kul med spännande jobb (är själv ganska sugen på att börja jobba igen efter snart tre barn på tre år ;-)! Men vad är det mer som snurrar...?

Anonym sa...

Spännande!!

Johanna sa...

Jag vet att det är spännande... Lite för spännande. Lite för nervöst. Lite för krävande för hjärnan, som egentligen inte orkar annat än jobbet.

Emma sa...

Ser fram emot uppföljningen! :)

Google Analytics Alternative