söndag 19 juni 2011

Att resa ensam


Vid strandpromenaden.
– Oj, vad härligt det är här, Johanna!
– Verkligen, Johanna. Vad mysigt jag har det.

På restaurangen.
– Mm, det här var gott, Johanna.
– Jättegott, Johanna. Och vilken trevlig restaurang.

Vid frukosten.
– Jaha, undrar om jag ska hämta lite te först, Johanna?
– Ja, Johanna, det blir bra. Så tar jag lite bröd sen.

På landsvägen.
– Men Johanna, vad härligt det är med en liten roadtrip så här!
– Eller hur, Johanna, vad mycket jag får se!

4 kommentarer:

Annika sa...

Akta dig så du inte kommer hem som schizofren :p hade jag varit ledig hade jag lätt följt med!

Johanna sa...

Vi kämpar mot schizofrenin, Johanna och jag. ;)

Camilla sa...

Johanna och jag, haha.

Linda Mpili sa...

Det är underbart att resa ensam!!

Google Analytics Alternative