söndag 3 juli 2011

And you said, this is the first day of my life...


Jag älskar bröllop. Bröllop är det vackraste, mest rörande och roligaste som finns. Men oj, vad jobbigt det är med tårarna som riskerar rinna så många gånger. När jag var på en väns bröllop förra helgen fick jag flera gånger gå in i rollen som fotograf i stället för vän – för att inte brista ut i tårar. Brudparet strålade. Och deras historia och kärlek är oerhört rörande att jag blir tårögd varenda gång jag lyssnar på låten som brudens vän sjöng i kyrkan. This is the first day of my life...

3 kommentarer:

Sofia sa...

Åh så fint du skriver och vilka underbara foton. Ja, visst sjung Angelika fint - älskar den sången!

Sara sa...

Jag vet, men det är alldeles för sällan man fâr gå på bröllop, folk borde gifta sig mer!

Johanna sa...

Sofia: Jag hade aldrig hört låten tidigare, men den är ju helt fantastisk!

Sara: Jag skulle kunna ställa upp! Ska bara hitta någon att gifta mig med.

Google Analytics Alternative