måndag 4 juli 2011

Att avsluta med flaggan i topp

Brev från mitt engelska universitet kom på posten i dag. Jag bryr mig inte om betyg egentligen, men när det går bra blir man ju glad. Att jag är failed i de två kurser jag aldrig dök upp på är ju inte så konstigt. Men att jag fått högsta betyg i de kurser jag faktiskt tog, English speaking skills och Introduction to documentary photography, det gör mig både lite förvånad och stolt. Betygen översätts till A, vilket på engelska betyder Excellent – outstanding performance with only minor errors.

Grymt!

5 kommentarer:

Sofia sa...

Vad kul, och vad duktig du är! Jag är inte förvånad, din engelska är excellent och du är otroligt duktig på att fota. Grattis!

Carin sa...

Grymt bra jobbat! :)

Johanna sa...

Tack!

Sofia, jag ser inte mig själv som excellent, men det var ju roligt att lärarna tyckte det. :)

Sandra sa...

Grattis !

Annika sa...

Grattis, bra jobbat!

Google Analytics Alternative