lördag 9 juli 2011

Någon som vill följa med och slussa?
























Rest har jag gjort en del i mitt jobb. Oftast är det jag gör till nästa års sommar-Sverige-magasin. Men några texter finns i huvudtidningen också. I dag går min första Veckans resa att läsa i Expressen – för den som tycker att det verkar spännande att slussa i Göta kanal. Och för den som inte tycker att det verkar spännande, så kan jag säga så här: det tyckte inte jag heller, förrän jag testade. Nu är jag jättetaggad på att åka ut och slussa någon gång i framtiden!

2 kommentarer:

Lina sa...

jag har läst din blogg av och till ett tag och när jag flög till palermo för två veckor sen, lördag 9e juli, läste jag expressen på planet och kände igen dig på bilden i det här reportaget! det var lite kul :-)

Johanna sa...

Vad roligt, Lina! :) Hoppas du hade en härlig semester.

Google Analytics Alternative