tisdag 5 juli 2011

Promenadpepp



























I kväll tog jag en snabb promenad för att inviga mitt livs första löparskor. (Fantastiska skor!) Vilken underbar känsla det är att gå omkring i takt till den peppande musiken. Jag har gjort en promenadpepp-playlist på Spotify, vilken är grym att promenera till. Innan jag gjorde den har jag liksom aldrig förstått grejen med att folk måste ha musik i öronen när de går/springer.

Hur tänkte jag där?
Jag visste uppenbarligen inte vad jag pratade om.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Kan du inte publicera Spotify-listan? Behöver träningsmusik tips!

Johanna sa...

Born This Way – Lady Gaga
Haba Haba – Stalla Mwangi
Call Your Girlfriend – Robyn
Dancing On My Own – Robyn
Indestructible – Robyn
Om sanningen ska fram – Eric Amarillo
Give Me Everything – Pitbull feat. Ne-Yo nånting
Danza Kaduro – Don Omar
Fest i hela huset – Basshunter
Party Rock Anthem – LMFAO
Jag kommer – Veronica Maggio
Resten av ditt liv – Timbuktu
Lipstick – Jedward
S&M – Rihanna
Lilla lady – Daniel Adams-Ray
Hello – Martin Solveig
Hey Baby (Drop It To The Floor) – Pitbull featuring T-Pain
White Light Moment – Tove Styrke

Så ser listan ut hittills. Fylls ständigt på. Viktigt är dunket och peppen. Kom gärna med tips!

Google Analytics Alternative