onsdag 6 juli 2011

En helt vanlig onsdagkväll i min (!) stad


Stockholm kommer på sjätte plats på listan över världens bästa sommarstäder, enligt en undersökning av Lonely Planet. Sjätte plats efter bland andra London. Nog för att London är en fantastisk stad, men på sommaren finns det faktiskt inget snack om saken om vilken stad som är bäst.

Kvällar som denna är det helt underbart att bo i Stockholm. Efter jobbet körde vi, A och jag, uteträning i Rålambshovsparken. Sedan fick A för sig att hon ville bada, så hon ringde sin andra hälft och rätt vad det var satt vi alla tre i en bil mot förorten och en stor strand. Medan jag såg på när de badade åt jag min middag på en liten klippa. Fin kväll. Mina blivande grannar är fina. Liksom Stockholm.

1 kommentar:

A sa...

Du kan vara fin! hihi =)Ja, Stockholm is the place to be, underbar dag!

Google Analytics Alternative