fredag 15 juli 2011

Sneak peak och flyttlängtan!






















Ni ser ju att köket är som gjort för mig. Turkos! Ja, det ni ser på bilden är en del av köket i den söta lilla lägenheten som jag köpt. Ångesten för pengarna jag får låna för att betala bostaden har lagt sig nu, och jag längtar som en galning efter att få flytta in. Säljer gamla möbler och prylar för fullt (läs: mamma gör det (tack mamma)) och jag har nog bestämt mig för en soffa nu. I dag gick jag runt på Åhléns hemavdelning och drömde mig bort bland alla vackra glasburkar som jag vill ha linser och havregryn och solroskärnor och sådant i... Men än är det några veckor kvar innan jag får tillträde till de gamla trägolven och den turkosa mosaiken... Låt veckorna rusa!

6 kommentarer:

Johanna sa...

Åh vad fint! Kan inte vänta tills jag får komma och hälsa på :)

Johanna sa...

Du är en av mina VIP-gäster, du vet!

Sofia sa...

Det ser supermysigt ut Johanna! Jag förstår att du längtar, tänk, det är ditt hem och där du kan du verkligen 'bo in dig'. Älskar det turkosa i köket, och golvet ser också fint ut, det lilla jag såg av det. Åh, härligt!

Camilla sa...

Låt det gå förbaskat fort. Fort skall det gå, ja, riktigt jävla fort. Åh, Johanna. Jag är så glad för din skull.

Carin sa...

Trägolv, underbart turkost kök, och så en gasspis också. Vore det inte för att du är så jävla trevlig skulle jag nog hata dig litelitelite för att du verkar ha hittat den perfekta lägenheten. ;)

Johanna sa...

Sofia: Ja, det känns galet!

Camilla: Verkligen, jag hoppas det går undan...

Carin: Haha, fast jag kan trösta dig med att den inte är perfekt (även om den är himla fin!).

Google Analytics Alternative