lördag 16 oktober 2010

Hyllning till hösten

Uppsalas löv – snäppet bättre.

7 kommentarer:

leksingen.blogg.se sa...

Vilken underbar bild! Hoppas att du har det bra i söder... :)

Anonym sa...

Tack, Johanna att du hyllar hösten. Vi har varit på promenad i Falun idag. WOW , så vackert överallt!!!!Vilken fin bild på dig. Kram , Marit.

Camilla sa...

En hyllning till hösten, i all ära. Inget annat än glädjespridande!

Johanna sa...

Leksingen: Jag har det jättebra och vill aldrig komma tillbaka! (Fast jag vill gärna träffa dig så jag kommer ändå – om tåget vill gå. ;))

Marit: Hösten är fantastisk!

Camilla: Eller hur?

Johanna sa...

Superfin bild på dig!

Tigertass sa...

Hösten är fantastiskt vacker med alla färger. Trist bara att det regnar så mycket på hösten.

Johanna sa...

Johanna: Tack!

Tigertass: Ja, fast har det inte varit ganska fint den här hösten? Eller inbillar jag mig för att det varit fint den senaste veckan?

Google Analytics Alternative