torsdag 14 oktober 2010

Ja, det är faktiskt sant – jag har pluggat en hel dag!


Hittills den här hösten har inte pluggandet gått jättebra. Jag har liksom haft annat i skallen och studierna har helt enkelt fått stå lite åt sidan. Men i dag... i dag kom det från ingenstans. Jag kunde koncentrera mig, jag förstod sammanhang och jag hade inte ens några problem med att förstå en vetenskaplig artikel på engelska. Svägerskan och jag ba KABOONG, pluggade utan större problem precis hela dagen. När det hände sist? Jag minns inte! Och den där förbaskade och jobbiga analysuppgiften vi har haft ångest för är plötsligt... färdig.

Bara sådär. Shit, varför har jag inte alltid så här lätt för att plugga?

2 kommentarer:

Lina-Marie sa...

Shit vad bra ni är! Jag har fortfarande ångest över den där analysuppgiften... förhoppningsvis löser det sig imorgon!

Johanna sa...

För en gång skull, ja! Din ångest kommer släppa i morgon när ni blir klara. När vi hade läst artikeln på engelska och insåg att vi till och med förstod, så gick det rätt lätt, faktiskt.

Google Analytics Alternative