tisdag 12 oktober 2010

Välkommen hem


Ur postfacket rasar breven. Sundsvall välkomnar mig genom att ösa räkningar, kurslitteratur inklusive fakturor och lite fler räkningar över mig. Och så återkrav från CSN förstås. Jamen tack, precis vad jag behövde. Två månader har gått sedan jag fick min senaste inkomst och den uteblivna kontopåfyllningen tillsammans med ständiga utgifter börjar kännas rejält...

...men vad gör man?
Jo, man drar i väg för att tömma kontot genom lyxlunch på stan. Logiskt!

1 kommentar:

Camilla sa...

Min första tanke var, oj så många paket, trevligt värre. Vi som nästan alltid får reklam och tråkiga räkningar, men även det hade du visst fått. (Räkningar alltså)

Iväg och njut av en lyxig lunch, för det ska jag göra, om busskortet tillåter ... hoppas.

Google Analytics Alternative