måndag 2 januari 2012

I spåkulan

Tuffa tag. Så blir mitt 2012 om man ska tro Expressen Söndags horoskop. Och jag kan ju tyvärr inte låta bli att tro lite på vad som står i horoskop och känner bara neej, jag orkar inte ett tufft år. Jag tycker nämligen att min höst har varit tillräckligt tuff. Något särskilt tryggt år vad gäller kärlek blir det inte heller, typiskt. Och vad gäller karriären ska jag tydligen fortsätta jobba hårt samtidigt som kraven och stressen ökar. Pust stånk stön. Däremot ska de feta slantarna till slut rulla in, och det känns ju faktiskt inte mer än rätt. Feta slantar är precis vad jag skulle behöva. Hoppas de kommer i början av året.

Om någon annan undrar hur ens 2012 blir så har jag svaret.

4 kommentarer:

Bubbel sa...

Låter ju bra med stabilare ekonomi ivarjefall!:)

Hur går det för vågen då? Kram

Johanna sa...

Jag är stenbock, kanske jag skulle tillägga.

För vågen är årets tema förberedelser. Mål skjuts framåt medan du finslipar dina planer. Du får lära dig tålamodets nyttiga läxa. Vad gäller kärlek så lyser din vanliga lättsamhet med sin frånvaro. Du satsar på något varaktigt och stabilt hellre än en flyktig romans.

När det kommer till karriären så är stjärnorna upproriska och det bäddar för konflikter på jobbfronten. Du vill göra dig fri och prova dina egna idéer, med blandade resultat. Och pengar: Du handlar snabbt, men tänker längre än näsan räcker och landar de goda affärerna.

Årets oväntade: Klirr i kassan.

Mia sa...

Hit me! Jag är en oxe, hur ser min framtid ut?

Johanna sa...

Oxens tema för 2012 är attraktionsförmågan. 2012 innebär mycket jobb men också goda resultat av dina insatser. Kavla upp ärmarna och gör ditt bästa, det kommer att löna sig.

Vad gäller kärlek, så ger en ny fräsch stil effekt även inombords, för det är lättare att älska när du gillar dig själv. En het nystart är inom räckhåll. När det kommer till karriären hjälper Plutos influenser dig att avsluta det du påbörjar. Du är smart och uthållig och när andra ger upp ger du järnet. Ekonomin går upp och ner, du har tur med investeringar, men för många järn i elden för att hitta stabiliteten.

Årets oväntade: Ökade karriärmöjligheter.

Google Analytics Alternative