söndag 8 januari 2012

Frågan är: bosätter jag mig i soffan nu?

Mitt liv har helt klart fått ny mening. Jag har skaffat en hdmi-kabel. Numera startar jag trevliga tv-program eller filmer på datorn, men ser det på min enorma tv. Det är ju helt fantastiskt och jag undrar varför jag ligger ljusår efter och skaffat detta först nu?

Annars ligger jag nedbäddad under en turkos fleecefilt i soffan och väntar på att min hemmafru ska bli färdig med våra milkshakes i köket. Sedan ska vi se på film. På datorn, fast på tv:n, ni vet.

2 kommentarer:

Sofia sa...

Det låter ju som en jättebra kabel...har aldrig hört talas om det förut, så efter är jag! Jag vill också ha en hemmafru. Var hittar man såna någonstans?

Johanna sa...

Fast ni ser ju serier på tv:n genom datorn, så det är ju precis samma sak. :) En hemmafru får man genom att ha en bra kompis som kommer och bor hos en ett par nätter!

Google Analytics Alternative