fredag 9 september 2011

Som en helt annan lägenhet
























Kolla vad jag har gjort i dag! Eller ja, jag och jag... Jag stod mest vid köksbänken och försökte jobba, medan ett par killar borrade och väsnades i hallen. När jag tittade ut från köket igen hade jag en ny ytterdörr. Visst förstod jag att det skulle bli lite skillnad med en snygg säkerhetsdörr, men mycket skillnad trodde jag aldrig! Och inte nog med att det ser helt vansinnigt snyggt och fräscht ut – jag hör inte längre grannarna ute i trapphuset. Ljudisolering och säkerhet, fantastiskt!

5 kommentarer:

David sa...

Säkerhetsdörr is the shit. Jag har flyttat till en bättre lägenhet, men med gammal trött dörr :/

Johanna sa...

Mm, gammal och trött var precis vad den gamla dörren här var. Säkerhetsdörr ÄR verkligen fantastiskt!

Sofia sa...

Jag alskar dina golv! Och dorren var fin den med, skont med ljudisolering.

Carin sa...

Underbart! Bra på alla punkter: snyggt, säkrare och mindre ljud från grannarna. Win x3!! :)

Johanna sa...

Sofia: Jag vet, jag älskar också golven. Tänk att de finns i varenda rum!

Carin: I knoooow, inte ett fel!

Google Analytics Alternative