söndag 11 september 2011

En liten, liten tjuvtitt

Jag ligger helt utslagen i min nya (fullkomligt fantastiska) soffa. Att flytta tar på krafterna är ingen överdrift... Men nu är det fint. Jag ska hitta/göra lite tavlor att pryda väggarna med, hitta plats för ett par hyllor och så småningom göra hallen lite smartare, annars är allt på sin plats. Jag har inte riktigt vant mig vid det, utan varje liten sak jag gör tänker jag på att "det här kommer bli jobbigt att packa ner när jag ska flytta" eller "undrar om jag måste bära ut det här/spackla igen det här/möblera om till visningen när jag ska sälja lägenheten". Herregud, slappna av kvinna, du får ju bo här så länge du önskar!

2 kommentarer:

Emma sa...

Det lilla jag ser verkar sjukt mysigt måste jag säga! My god den TV:n! Herregu vilken bamse!

Johanna sa...

Jo, TV:n är rätt stor... (Första gången i mitt liv jag har platt-tv för övrigt.)

Google Analytics Alternative