söndag 11 december 2011

Underbara Clara – släng dig i väggen


Okej att jag har blivit extremt huslig. Men det verkar inte finnas något stopp! Om det inte vore för att allt är julklappar skulle jag kunnat visa upp alla fantastiska skapelser mina grannar och jag gjort i helgen.

Men vilken grymt mysig helg med pyssel. Vi har haft värsta tomteverkstaden och gräddat, smält, rullat, kokat och konserverat. Min lägenhet fylldes fort av glasburkar, papper och färgpennor, cellofan, sidensnören och presentsnören. Sent i går kväll belönade vi oss med hemkörning av pizza. Jag hoppade omkring som ett lyckligt barn för att det kändes så otroligt lyxigt att få färdig mat och dessutom hemkörning. Och när allt var färdigpysslat i eftermiddags fick vi en ny belöning – vit glögg och hemmagjorda Mozartkulor. Nu ska jag tända tredje ljuset, sjunka ner i soffan, äta middag och... jobba.

5 kommentarer:

Mia sa...

Måste va en smitta som går. Har varit dunderhuslig i helgen jag med!

Sofia sa...

Oj oj oj oj! :)

Jag håller med, Underbara Clara - släng dig i väggen!

Sara sa...

Härligt! Jag har samma sjuka: Bakning och glögg!

IdaHoo sa...

Ska man veta vem den här Clara är eller??? :S

Johanna sa...

Mia: Har smittan gått länge? Jag har haft en många, många veckor nu.

Sofia: Hihi!

Sara: Jag gillar sjukan. :)

Ida: Ja! Googla.

Google Analytics Alternative