onsdag 1 februari 2012

Pankisar som lyxmiddag

Efter yoga-middagen: Dinkelpannkakor med vispgrädde och drottningsylt. Jag har gjort pannkakor till andra, men jag vet inte om jag gjort det till mig själv någon gång. Det beror nog mest på att jag egentligen tycker att pannkakor är en efterrätt och inte tillräckligt som middag. Men i dag fick jag för mig att göra det, och det var så gott att jag önskat att jag inte gjort en tredjedels sats, utan dubbel... (För nej, jag är fortfarande av åsikten att lite pannkakor absolut inte är tillräckligt som middag.)

3 kommentarer:

Bubbel sa...

Smarrigt!:)

Alltid bättre att göra för många än för få - man kan ju alltid göra creps eller frysa in om det råkar bli någon över...

Johanna sa...

Jaa... men blir det så gott att frysa?

[lisabjernhagen] sa...

sv: Okej, det visste jag tyvärr inte om. Jag vet inte hur jag ska kunna hitta igen inlägget eftersom blogg.se är upplagt så att man måste gå bak i arkivet sida för sida för att hitta igen gamla inlägg och ändra/radera dom. För det var ett par månader sedan jag skrev det. Men jag ska försöka hitta igen det och snabba mig så gott jag kan!

Google Analytics Alternative